Vuxenpoäng

Om någon för några år sedan sagt till mig att "en dag kommer du spendera en fredagskväll på en dyr restaurang, drickandes rödvin och bli lycklig över den höga kötthalten i chorizon, och sedan kommer du gå hem och lägga dig utan att festa halva natten för att på lördagen ställa klockan och gå upp tidigt - helt frivilligt - för att gå på loppis och hinna rensa i förrådet innan det blir mörkt" - då hade jag nog garvat ihjäl mig. Jag hade nog börjat fnissa redan när de sagt "en dag är det du som skjutsar till sambo sedan 4 år tillbaka till tåget när han ska till flygplatsen". Och när de sagt "en dag kommer du spendera en hel söndagsförmiddag åt att designa och beställa personliga inbjudningskort till din examensfest".

Det finns mycket jag inte riktigt hade trott på. Tiden läker.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0