ohmygod.

Shiddiemaggiddie vilken dag. Vi lämnade Kristianstad kl. 6.00 imorse och var inte hemma igen förrän strax innan 19. Vi spräckte tidsrekordet big time, sju timmar vandrade vi rundor (jämfört med de vanliga 3-4...) och handlade. Och åt. Och ångestade. Jag kramades med tanter och fick solglaskomplimanger av en tröttnande far och hans 5-ish son och kaffe och fika och lunch och latte och såvidare och såvidare i all oändlighet. Jag hittade inga solisar. Däremot en ny plånbok (välbehövligt), en fiiin hissgardin till nya köket (nödvändigt), plättlagg (klart man måste ha ett plättlagg!) och lite nytt till köket (inte fullt lika nödvändigt). Och jag hittade mina fina formar! Heeelt fantastiskt fina, och det var nånstans där som min budget sprack totalt och hybrisen satte in i vanlig ordning.

Nu är allt prydligt undanstädat och jag är så trött att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Jag ska ta en lång go dusch och sen dö en stund framför Kontoret med en balja te och massa vattendrivande Cola Zero. Inte en matbit till får jag ner i magen. Vi har ätit tills vi dog. Typ.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0