Löö:da hela veckan!

Dagen bjuder på ytterligare rensning och packning, tänkte ge mig på första skedet i förrådet. Lunch på stan med mina fina tjejer och några ärenden. Lite tvättande.

Imorgon åker vi till Ullared, bara jag och fina A! Köksskåpen behöver kompletteras en aning inför flytten en trappa upp. Eller ja, behöver och behöver. Det är vi nog allt litet oense om, min fina man och jag. Jag ska kika efter de fina Gerbera-inspirerade ugnsformarna och fina uppläggningsfat. Fina krukor står också på önskelistan...


Finast är ju såklart originalen från underbara Gerbera Keramik... Sååå fina!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vi blev lite skeptiska till detta först när vi rört ihop det, men det blev bra när det svällde =)



1 ägg, 1 nypa salt, 1 msk olja, 1 msk grädde, 2 msk vatten, 1 msk fiberhusk, 1/2 krm bakpulver.

Vispa ägg med salt. I med resten och blanda. Låt stå och vila 10 min. Lägg degen på plåt med papper. Lägg papper ovanpå degen och kavla eller knåda ut den på plåten med pappret emellan. ta bort pappret, förgrädda 10 min. Sen på med fyllning och in igen. 225 grader =)

2012-03-18 @ 08:26:19
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0