Städmanér.

M ligger och snusar under täckena för att orka bröla sig igenom en JVM-final med grabbsen inatt. Och en fylleresa till KIK:s bortamatch imorgon, I guess. Men det är inte lika officiellt. Glad flickvän.

Själv har jag preciiiis sluppit min eldsvåda i huvudet som hälsat på under hela dagen. På bussen på väg till jobbet imorse var jag rädd för att jag skulle börja kaskadspy. Och hur hade det sett ut egentligen?

Nu är den väck iallafall, huvudvärken. Åtminstone det mesta av den. Och jag har varit grymt effektiv på jubbet idag. Högarna som jag egentligen inte ska ha sjunker stadigt och tillfredsställelsen suckar. Tacksamt alltså.

Funderar som bäst på att skrubba badrummet. Dammsuga. Baka. Jag behöver fan hjälp. (Eller en vecka i kloster.)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0