Gott nytt år!

Vi hade en jättehärlig nyårsnatt, jag och min prins. Så lugnt och skönt! (... sa tanten.)

Vi bodde på ett fint hotell precis vid Lilla Torg, drack bubbel och åt briesalamiparmatryffel i megakingsizebedhotellsängen, åt hummeroxfiléchokladglass (och jordgubbscapriniha ♥) på Chili vid Stortorget, rakettittadeglittrade och nyårspussades mitt emellan torgen och tumlade senare hem till hotellet igen för JVM-hockey. Nej, inte jag. Helt rätt.

Året 2012 började med en superb hotellfrukost - färskpressad blodgrape, frasigt fullkornsbröd med lax och färskost, chokladcroissanter med nutella, äggröra, bacon, smörstekta champinjoner, amerikanska pannkisar med lönnsirap, färsk fruktsallad med nötter. Och kaffepåre. Mikaela var in heaven. Det var inte M. Han nöjde sig som vanligt med två skivor franskbröd med marmelad och en skål yoggi till det. "Du och dina jääävla hotellfrukostar!" Amenohyesindeed. 

Välkommen 2012, du bringar mycket gott!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0