Ska det aldrig ta slut?

Suck, fortsätter bråka med min gamla lärare från Mittuniversitetet... Bara att bita ihop. Och stånka.

I ugnen står iallafall mitt livs första marängbottnar och gräddas och fröken Nilsson springer rundor som en skrämd iller för att av ömsom nyfikenhet, ömsom skräckblandad panik sticka näsan mot ugnsluckan för att se vad som händer i värmen. Marängbottnarna ska fyllas med hemkokt vaniljkräm - det kan jag vara världsbäst på - och mosade hallon och sen täckas med hallonmousse med vit choklad och jag hoppas på att impa på kollegorna precis lagom mycket imorgon...

Allt ter sig litet övermäktigt för tillfället. So much to do, so little time-style. Det tillkommer liksom grejer hela tiden. Men jag fixar't!

(Och om 23 dagar åker vi!)

(Och jag har köpt VÄRLDENS finaste ugglehalsband idag!)

(Och jag hittade även ett par solglasögon som var fina!)

(Och kanskekanskekanske kan det vara så, att det just i detta nu är på väg lite nya jeansshorts och klänningar och sådär hem till mig. Och kanskekanskekanske kan man hitta ett par skor eller två däremellan.)
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0