omkullsprungen.

Sakta, sakta, kommer vi iordning i vad som redan första natten kändes som vårt nya hem. Efter duktig totalångest är äntligen tvåan färdigstädad och ska lämnas så fort det bara går. Vårt fina hem, så ledsamt att lämna något som betytt så mycket!

Och jag släcker ner hela huset när jag skruvar glödlampor. Tredje dagen utan ström, himskans trevligt. Att spika i betongväggar med en gummiklubba är inte heller att rekommendera, för den delen. Om ni nu trodde det.

Det är hektiska tider, både med jobb och skola och privatliv. (Har jag något sådant? Och vad gör jag i så fall med det?)
Om 15 dagar åker vi! Och - jag trodde aldrig jag skulle säga det här - jag har ALLDELES för mycket kläder. Och skor. Och hur allt fått plats i en liten tvåa, som inte får plats i en 20 kvm större trea med betydligt fler garderober och mer förvaringsutrymmen, det är tamigfan magi.

Jag önskar mig fler timmar på dygnet i fölsedagspaket. Tack.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0