UVI-tisdag

Goodmorning tuesday! Du kunde visat dig från en trevligare sida än att väcka mig med en grym UVI fem på morgon. Meeen jag ska försöka förlåta.

Utredningarna går framåt, blir så stolt över mina duktiga klasskompisar! E från vår grupp förtjänar en Oscar för sin underbara tolkning av Moa 7 år, J från gruppen vi utreder fick hela klassrummet i chock med sin prestation och M från en helt annan grupp fick hälften av åskådarna att vilja strypa honom. Grymt jobbat, mina vänner!

Efter två dagars tuffa utredningar åkte jag hem och städade, mötte fina Caroline för intervju och spenderade sen kvällen med pasta och Eurovision med min fina sambo. Mina åsikter om ESC hittar ni på Twitter. Fancyfancy.



Update: Onsdag, naturligtvis. Det är onsdag idag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

onsdag.. Är det inte onsdag idag?

2011-05-11 @ 11:09:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0