livstecken:

Utan dator i 2 veckor försmäktar jag i detta hem.

Nej, allvarligt. Det har varit en galen tid. Nu har min nya älskling fått ersätta HP:n, internet verkar funka, och all hysteri kring påsk, födelsedag och valborg lagt sig.

Jag har bara några saker att säga:

Påsken: Underbar. Vi grillade, solade, umgicks, festade, åt gott, och trivdes.

Födelsedagen: Jag hade en härlig dag med tidig frukostbuffé med brudarna, fortsatt mys på Ikea, en lat glassfika i solen med fina syster, en go ansiktsbehandling... Underbart! Kvällen började med bubbel på balkongen innan vi spenderade återstoden på La Cucina med god mat och många skratt. Tack alla ni som valde att spendera min dag med mig! Ni är guld!

Valborg: Till lördagen dukade vi upp långborg på la balkong, grillade gott och åt tills vi storknade. Lite spel och vin senare drog vi ut och ägde dansgolven på Grand. Söndagen spenderades på gammalt manér hemma hos fröken Rosén. Vi brunchade, sov en stund och mös på som vanligt.

Fina tider, fina människor!

Nu firar vi vardag igen, vilket för min del började med febertoppar till frukost. Verkligheten anropar... Dagen spenderas på soffan, Projekt Runway-finalen rullar as we speak. Filten bästa vännen.

Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Låter ändå mysigt...fast krya på dig! :)

2011-05-02 @ 12:52:11
URL: http://annadrott.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0