Fredagskänslor!

Efter två dagars fullt fokus med både utredningar och coachingmöten gick jag hem och dog i soffan igår eftermiddag. Jag bara lade mig, drog filten över huvudet och somnade gott till treans eftermiddagsserier. Tänkte göra en god svampsoppa till middag -jag tänkte fan gå och träna! - men när jag vaknade pallade jag inte ens resa mig ur soffan.

Vad som hände sen? Min fina M snubblade in genom dörren, that's what happened! Han skulle egentligen inte kommit hem förrän idag, så glad! Åkte och hämtade sallad till kvällsmat gjorde han också, let's keep him! Mitt hjärta!

Idag står ett nytt försök hos bildoktorn på schemat. Ett coachingsamtal med fina Y ska hinnas med, och ikväll är det mat och bowling med M:s jobb.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0