Finebil! FineHouse! Finetisdag!

Efter en sväng till Steve Bildoktorn med min fina Cajan lyder domen: fler bildelar än väntat, snart utgångna sommardäck och ett knappt halvår gammalt avgassystem som snart står i backen.
Tackar gudarna för att jag trots alla hans fel och brister tycker så mycket om honom. Cajan alltså. Min lilla finebil! Rostig och dan är han, mitt hjärta. Men han skänker oss många goda skratt och fina stunder och jag älskar honom!

En låååång varm dusch står på schemat efter ösregnet tidigare. Ska bara kolla klart på House, riktigt mysigt avsnitt! Åh, jag älskar House! FineHouse!



Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed - [ B L OG G D E S I G N ]

för tillfället gör jag bara designer för blogg.se och webblogg.se på grund av att tiden interäcker till att göra hemsodir också. men ett eget domönnamn kan man ha till blogg.se och webblogg.se också. men jag gör inte designer til hemsodir med eget webhotell.

2011-05-04 @ 16:54:08
URL: http://idatallhed.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0