Coaching

Vill du testa på coaching?

Coaching går kort sagt ut på att söka lösningar och svar hos sig själv för att ta sig dit man vill. Det kan handla om allt ifrån att gå ner i vikt till att boosta sin självkänsla eller finna mening i vardagen.

Jag håller ju som sagt på att utbilda mig till livscoach just precis nu, och vill du testa en coachingprocess med mig som coach kommer detta vara möjligt helt utan kostnad ett tag till, och jag behöver hjälp med fler upplägg. Jag coachar genom personliga möten, per telefon/Skype eller per mailkontakt och jag utformar de praktiska uppläggen efter varje enskild individ.

Intresserad eller vill du veta mer? Lämna en kommentar eller lägg in ett personligt meddelande via Facebook eller på [email protected].

Ett urval av områden där coaching används:
- Nedstämdhet/Ångest
- Viktnedgång/uppgång
- Mer självkänsla
- Framtidsplaner
- Depression
- Ätstörningar
- Missbruksproblematik
- Finna en mening
- Hitta mål i livet

osv. osv.

Tänk dock på att coaching inte kräver någon särskild problembild eller labilitet. Man behöver inte må dåligt eller vara i behov av hjälp. Ibland behöver man bara ett bollplank längs vägen för att nå sina mål, lite nya verktyg för att fokusera på framtiden.

Tack kära ni!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0