Måndag igen!

En härlig helg är till ända! Jag spenderade fredagen hemma med mitt hjärta i soffvärmen - SKÖNT! Lördagen bjöd på en härlig sovmorgon, träning, sol, Mello och sen en sjudundrandes utgång med några av de bästa. Fint skit.
Igår började vi dagen med våffelfrukost, fortsatte med en tur till Eko, söndagslunch och kvällen avslutades sedan hemma i Fisens gudasoffa med hemgjorda langos och Trollkarlens lärling.

Idag är det måndag igen. Vi ska återgå till veckorutinerna igen, jag ska snart ta tag i mitt liv och fixa iordning lite här hemma. Har fortfarande inte fått i mig nån frukost - M anade en annalkande maginfluensa igårkväll och nu är ju undertecknad dörädd för att börja kaskadspy här hemma. Är så rädd för magsjuka!
Ikväll blir det Yngsjö och sen åker M iväg på jobb resten av veckan... Eftersom jag åker till Västerås i helgen får vi alltså inte ses på nästan en vecka om han inte hinner hem på torsdag. Alltid lika tråkigt...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0