Kurshelg nr 2

Det slår mig att jag fortfarande inte tagit tag i att skriva ner något om min första delkurs till livscoach som hölls för exakt en månad sedan.
Idag åker jag mot delkurs 2 (av 6) och trots att det ska bli himla trevligt och sådär vill jag helst av allt krypa tillbaks ner i sängvärmen. Stormen gav mig 2 timmars sömn inatt. Ingen höjdare inför en sådan här helg.

Med tanke på att det är meningen att SJ ska ta mig mina 16 första mil idag, är undertecknad dessutom jävligt tveksam till att ens komma längre än Hässleholm. SJ och väderskillnader, you know.

Jag är tillbaka på söndag kväll/natt. Tills dess kan ni följa mig genom helgens bravader på Twitter.
Wish me luck. Och rösta på Borg imorgon!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0