as time goes by

Jag spenderade måndagskvällen hos min fina Michaela. Vi krängde ost och drack vin och pratade på som vi alltid gjort och alltid kommer göra. Och tittade på Att göra en pudel! Underbar film! Och Sally! Underbara Sally! Det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke, vet ni.
Jag fick hur som haver en egen säng och amerikanska pannkisar serverade till frukost innan jag tuffade in till stan för att påbörja det Sagan om Ringen-maraton jag och de andra finingarna sedan höll oss till fram tills midnatt. Storhetsvansinne? E & E kom med kakor i halvlek - fettisdagen och allt - och inför tredje filmen dök Josse och lilla Nessie upp. Pizza och en promenad på det, sen kunde jag bege mig hemåt strax efter midnatt och dö i en tom säng.

Idag står seminarium på schemat. Seminarium, coaching och sen middag med min finisFia innan det är ny dag. Igen.
Och jag är trött och oengagerad och halsen strular och aptiten är och förblir borta och M är iväg och jobbar och jag vet fortfarande inte hur jag ska ta mig till Västerås. Annars är det bra.

Kommentarer
Postat av: Zazz

Äntligen har jag hittat tillbaka till din underbara blogg. så sjukt roligt du skriver. jag diggar ditt sett att utala dig i ord.. Det får mina dagar att fyllas av glädje.. du rockar tjejen Kram Zazz Även jag har ju vandrat viader i blogg världen och flyttat på mig kram igen

2011-03-09 @ 12:46:44
URL: http://ensammorsamedadhd.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0