stram i skinnet.

Vädret var snällt mot oss idag! Stekande het sol och lätt bris gjorde vår dag vid sjön helt perfekt - ett par svalkande dopp, medhavd lunch och en eftermiddagsglass senare är hon allt lite törr om skinnet. Och het om kinderna. Och varm i hjärtat.

Nu skriver jag referat över Clarence Crafoord och Per Revstedt. Eller ja, kanske snarare på deras teorier om professionell samtalskonst. Riktigt kul skrivning faktiskt, även om jag vet att det kanske inte låter så. Det mesta är basic och logiskt, men en del glödlampor lyser allt igenom. Och då blir det skoj.

Men snart blir det gymmet. Sen räkor. Har jag tur - och sätter lite jävla fart - hinner jag klart med en delskrivning till på tentan ikväll. Östermalmsmorden, som jag började läsa vid sjön, var ju ändå inget bra.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0