crazy days

Nu börjar kroppen säga ifrån. Jag har kravlat ur sängen och ska snart bege mig till skolan för en sista dag med inlämningsuppgifterna. Jag är fullkomligt slut som artist och undrar mest hur jag ska kunna lyfta ur soffan. På riktigt.

Det har varit två galna sista veckor, häcken full precis hela tiden och jag har varit dålig på att reloada. Senaste veckan har varit kaos med tid, skola och coaching och kattpassning och stulen telefon och annat. Imorgon kan inte komma fort nog.

Ska ta ett sista glo på våra utkast till en balja kaffe, sen börjar det bli dags att röra sig mot högskolan. Någonstans ska jag hinna med att ta Cajan till besiktning och sen har jag en coachingkund i eftermiddag.

Åh. Torsdag, kom i min famn!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0