Som man bäddar

För att slippa skriva hemtenta igår flydde jag till Åhus och gänget i Josses och Anders fina husvagn. Inte så smart, kan tyckas. Men trevligt var det! Vi var ett stort gäng som efter slushgroggar och ostbågar begav oss till Täppetstranden för räkfrossa. En jättehärlig kväll som bjöd på ätartävlingar, vin och allsång!

04.38 gick denna tös upp idag. Just sayin'. Efter att inte ha sovit mer än en halvtimme i stöten sedan kl. 1 smög jag till sist ut ur förtältet och körde hem innan några poliser hann vakna. Lämnade M:s bil på glaseriet för att fixa rutorna - han hade inbrott i måndags - och gick sen en promenad i ett morgondisigt Kristianstad. Min stad!
Svängde inom bageriet i kvarteret intill och köpte med mig en liter mjölk och en färsk pumpabulle till frukost. Här ska det maratonskrivas tenta, serni.
Så kan det gå.

Men först måste jag sova. Innan jag dör.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0