Porr för en matnörd

Alltså. Jag älskar mat.
Så är det.

Jag älskar således också alla sorters kokböcker. Matbloggar. Och mattidningar.
Men det finns ingenting, mina vänner, ing-en-ting, som kan mäta sig med Elle Mat&Vin. Mattidningen above them all och som Gud glömde och som undertecknad stiftade bekantskap med först efter jul, som en julklappsprenumeration från systrami med familj och så vidare. My god.
Jag önskade mig en förlängning redan i födelsedagspresent.

Stön, dregel och allmän vällust är inte ovanligt förekommande när nya nummer anländer. Inte alls, faktiskt.
Layout, reportage, recept och bilder som får en att drömma om ett megastort kök, all världens senaste köksredskap, en miljon eller två (för att bättra på och uppdatera ovan nämnda kök med rätt tillbehör naturligtvis) - och kanske en sambo som vågar smaka på mer än han känner till sen innan...
Bästa!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0