tråkigt.

Åh. Tråkigheten bara överföll mig helt plötsligt. Pang bom! bara.

Lägenheten är dammig men jag orkar inte städa.
Jag sover fortfarande asdåligt men kan inte powernapa.
Jag skulle kunna baka men har inget vetemjöl.
Tvätthögen växer men kan inte tvätta.
Kunde tittat på meningslösa eftermiddagsserier men tv:n dog.
Kunde åkt och fixat en bok men Cajan måste tankas.
Måste även köra och återbesikta skrutten men är inte på humör.
Jag skulle kunna ta en lång promenad men det är så jävla kallt.
Skulle kunna träna men det ska jag göra ikväll.

Dessutom har jag inga pengar, trasiga läppar och ett superhår som inte ens den starkaste blekningen i affären rår på.

Meeeen. Det löser sig nock.
Kommentarer
Postat av: Jossan

Sådär känner jag med idag... =( Pepp till dig o mig alltså! Malmö var förresten superfint =)Kram!

2011-01-31 @ 16:51:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0