'Shear Genius' och en balja te

Vilken helg! I fredags körde vi all in och firade Fina Fisens 22:a födelsedag med dunder och brak! (Och pasta!) (Hemgjord!)
Det blev en minnesvärd kväll, som vanligt med mina finisar, med en del mysiga överraskningar längs med vägen. The wind is changing, och jag gläds med de som berörs! Och hejar på. Naturligtvis.

Lördagen bjöd på våffelfrukost (lunch? middag?) och sen släktkalasande i Kallekrona. Det blev en sen kväll och klockan hann bli kvart i två inatt innan min man hade tagit mig hem tryggt och säkert = låååång sovmorgon idag som fortsatte med scones och SATC-maraton hos fina Fia. Nu hägrar soffan och tebaljan, men ska snart ta tag i middagen och hoppa in i duschen för en lång date. En ny vecka? Bring it on!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0