Dagens söndag

Efter att ha vaknat upp hemma i sambons pojkrum och snabbkollat igenom några Melodisar till en lång frukost, kokte jag varm choklad och åkte till Kjugekull med några andra varmklädda finisar. Vi gick en lång runda i blåsten och avslutade eftermiddagen med att grilla korv innan vi åkte hem. Mysigt! En låååång varm dusch räckte dock inte långt för att jaga kylan ur kroppen, så duntäcket fick följa med ut i soffan och here we are, bästa vänner.

Helgens Melodifestivaldeltävling var min första i år, har inte sett nån av de tidigare tre och missar dessutom finalen. Men redan i fredags, när vi var i Malmö och kollade in genrepet, fastnade jag för Nicke Borgs udda röst och gangsterögon. Jag har en thing för härjade män med söndertatuerade armar och hästsvans... Hm. Jag älskar skrällar, och när han röstades vidare direkt till final var han inte ensam om att bli förvånad. Hetnos!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0