Det som är.

Just när den värsta sistaminutenkaosstresspaniken slog till dog naturligtvis mitt internet. Tele2 och jag, ovänner igen. Nånstans där gav jag upp och ville dö en stund. Jag kom ganska snabbt underfund med att politisk ekologi, riskreducerande miljöinsatser och heterogena samhällens riskbedömning inte riktigt var min cup of tea.
Men here I am, tentan genomfördes och godkändes - utan böcker, helt jävla otroligt - och mitt rehabiliterande samtal är - nåja, i viss mån - färdigproducerat och ivägskickat för bedömning.
Imorgon ska mitt sista arbete - det om det heterogena samhällets riskbedömning och ekologiska perspektivanalyserade framtidsriskreduktionen - vara inskickat till midnatt och sen är jag en fri kvinna. Flicka. Tjej. Brud.

Ikväll har vi passat barnen Bus. Syster och Daniel är iväg på bröllopsfest så vi har haft FF och bakat pizza, ätit godis framför Bolibompa, spelat tennis, läst sagor och lördagsmyst med paj och vaniljsås i soffan. Nu sover de gott båda två, och jag ska försöka skrapa ihop lite facts om heterogen översvämningsproblematik under pauserna i Shoot'em Up. Fint så, tack.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0