Förlåt mig, Jante.

Den här går varm hemma hos oss just nu! Och som den stolta o-feminist jag är kan jag inte annat än tokälska den:





Jag har varit Nickelback-fan sedan -05. Spelade alldeles för högt och fick klagomål från grannarna, kunde varje suck och trumslag. Och då var ju i och för sig den här en av favvosarna:



Eller den här älsklingen:



... haha, så jäkla underbart! Tre helt UNDERBARA låtar som på helt olika sätt påminner mig om Den Tiden, med allt vad det innebär. Jag sjunger fortfarande med, "tickar" takten med pekfingernageln, slåss med impulsen att börja headbanga på balkongen; jag kan fortfarande varenda strof, varenda refräng sitter som en smäck, bryggorna är briljanta och texterna så jävla coola. Mina gamla älsklingar!

Ikväll fick jag ett återfall, ifall ni inte fattat hinten. Så, ja...: Bring it on, neighbours!

(Och jag kan ju inte vara så jäkla pryd ändå?)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0