Ja, man är ju inte 18 längre...

... och vårt kära Banken verkar ha tappat varenda liten spillra av sin forna charm. Annat var det minsann på min tid!
En trevlig kväll får man dock ändå i trevligt sällskap, och den lilla extra guldkanten dök upp i form av en man vid pastavagnen som gärna delade med sig sina tankar och funderingar om rymden, ufo:n, statsministern och majssnokar. Hade inte hjärta att avbryta honom, men efter en halvtimme försökte jag vänta in en paus i hans berättelser för att avrunda samtalet. Det var bara det att det aldrig kom någon. En del vill bara ha någon att prata med.

Jag är tokledig hela dagen idag också, jag tog mig en lååång sovmorgon i väntan på att solen ska nå balkongen. Nu är det fritt fram, så bara till att städa undan efter igår och sedermera inta ryggläge i solen. Kanske läser jag ut das book idag?
Kommentarer
Postat av: Zandra

SVAR: Hejsan! Vad kul att du tittar in på bloggen med jämna mellanrum. Det är så mycket roligare att blogga om det man pysslar med när man vet att någon annan tar del av det :)

Bilderna gör jag själv i Photoshop, jag tycker att det blir lite roligare att titta på sådana bilder (även om de också innehåller text) än att läsa långa textrader hela tiden!

Om du känner att du vill gå ner eller upp eller kanske hålla vikten så är faktiskt bloggandet ett bra sätt att skriva ner allt, så är du sugen är det ju bara att sätta igång :) Jag läser faktiskt inga vikt/hälsobloggar själv just nu. Jag har inte hittat någon som fallit mig i smaken ännu. Men dom finns där ute :) Det gäller bara att hitta dom.

Tack för stödet! Och lycka till med allt :)

2010-07-04 @ 20:40:43
URL: http://http:/hundrapluskilo.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0