Jag kan blogga, jag är inte rädd.

Saker som hänt sen sist:

- Vi stack till Stockholm och Lisö och levde idyll-liv över helgen. Vi blev bortskämda med sommar, billig shopping och god mat och dryck. Underbart!

- Jag snittar fortfarande på 70% jobbtakt. Idag är min tredje jobbdag denna veckan - av tre möjliga - men ändå på något konstigt vänster min tredje semesterdag samtidigt. Det känns dock som att det är nåt som inte riktigt stämmer där.

- Jobbplaner för hösten är spikade. Återstår: Sätta ihop ett schema till chef nr. 2 och flörta in sig hos chef nr. 1. 

- Jag längtar halvt ihjäl mig tills vi drar utomlands en vecka. Nästa fredag bokar vi resa, följande måndag hoppas vi på att få komma iväg.

samt:

- Jag har insett att jag är en sorglig figur som trots att jag jobbar på det fortfarande låter mig irriteras över energitjuvar. HÅLL KÄFT OCH LÅT BLI ATT BERÄTTA HUR JAG SKA SKÖTA MITT JOBB, KVINNA! Eller gör det åt mig, för guds skull, när du ändå är i farten.

... sådär. Phu. En powernap och ett träningspass på det här kanske?
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0