Får man dö nu?

Jag har gästspelat på gamla servitrisjobbet i helgen. 11 timmar i lördags och 9 igår. Sen gick jag hem och dog en stund på soffan och tackade Gud för att han uppfann måndagar.
Idag tog vi således sovmorgon. Igen. Undertecknad förflyttade sig senare till liknande (liggande) position i soffan med en färdiggjord ålamacka till frukost medan sambon åkte för att jobba med huset. NU är det helt plötsligt tänkt att jag ska spankulera ner på stan för att träffa fina Fisen och Johanna för lite catching up. Hur tänkte jag där? Fixar jag det? Överlever jag? Får man dö nu?

Äh. Inte då. Det ska bli jättetrevligt. Om jag kommer in i duschen nån gång och får bort fisklukten från håret, vill säga. Annars blir det inte fullt lika trevligt.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0