effektivisering.

Min vecka so far? Varsegoooda:

Måndag - Frukostbuffé med girlsen. Direkt till Nova, därefter till Lund. Träffade M. Sen direkt hem till Maddish på inflyttningsfika.

Tisdag - Uppe med tuppen. Ut och traska och sen städa lite. Till Tredenborg till fina farmor och därefter Bromölla för fina farfar och Marita. Mycket fika blev det...

Onsdag - Resan bokad!! En snabb fika på det, och en koll på lite valutainfo. Träffade mormor och Birgitta, lunchade. Träffade syster. Körde till Karlskrona. Fick kålpudding.

Torsdag - Vaknade hos mormor. Fick skalat ägg till frukosten. Åkte för some shopping, kom hem utan. Träffade Fanny och Maria. Körde till Karlshamn. Hälsade på pappsen på jubbet. Tände ett ljus på Stoffes grav. Körde direkt till centrum och mötte upp vackra Linda från förr i världen. Gick och käkade. Åkte hem snabbt som attans och slängde på omslagspapper på Maries inflyttningspresent. Åkte till Marie. Inflyttningsfikade med tjejerna. Gick en promenad med Madde och hennes inhyrda vovve.

... idag då? Kl. 9 var jag på plats hos duktiga Junior för att fixa klorna. Gick några ärenden på stan, hämtade ut paket, vattnade blommor och åkte hemom för att packa och slänga med gymväskan. Tillbaks till stan, lunch med Fisen och Madde. Elgiganten. iPod. (jo, jag köpte en. En rosa.) Till gymmet med Maddish. Tillbaka hem.

Och nu städar jag röven av mig medan tvätten går i källaren och sambon ligger och "vilar ögonen". Klockan sju ska vi befinna oss på finismiddag hemma hos finissyster i Färlöv. Tills dess planerade jag att bli klar med städning+tvätt+efterrätter (+ ev. handling till efterrätter.)

I'm on a roll, så att säga. Minst sagt.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0