rackarunge.

Det är jobbigt ibland. Det är jobbigt när det är jobbigt och det är svårt när det är svårt. Och de levde aldrig lyckliga i alla sina dar och människorna är inte snälla mot varandra och det finns barn som är rädda, ledsna, förtvivlade, och som aldrig ges en chans, som aldrig får en ärlig chans. Och det är inte okej.

No whonder att det går åt skogen. Det finns tvång och berusning, det finns maktermekanismersubstanser vi aldrig kommer åt. Minnena och dofterna på köpet, dessa äckliga minnen, vidriga doft. Förtvivlanförfäranvanmakthopplöshet. Bitterhet och glödande hat. Och lite trygghet och värme. Och sjuka tankar mitt ibland oss.

Du kan springa så långt att du går under, du kan fly så snabbt du kan. Men jag har aldrig gillat att springa, 100% frånvaro på idrottslektionerna.
Kaos föder kaos föder ordningsrädsla. Jag behöver kaos för att kaos är det enda jag känner. Behöver ordning för att jag ägnat mitt liv åt sökandet efter ro. Ambivalensens primadonna, en rackarunge av rang. Den bästa där finns.

saknad, sorg och smärta är allt jag vet. min glädje, mitt hopp, min optimism är på grund av dig. det kommer jag alltid
älska
och hata
mig själv
och dig
för.

Yin och yang. Tack för mitt liv. Dra åt helvete.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0