MINA Coaching

Nu ligger min coaching ute på Facebook under namnet MINA Coaching. Senare i sommar kommer hemsidan upp, men fram tills dess får ni in och gilla på fejjan - då får ni ta del av nyheter, erbjudanden och tänkvärdheter från mig och min coaching. Ni kan även boka tid eller beställa presentkort till någon annan.

Fram till oktober lämnar jag även 60% rabatt på coachingsessioner, endast 200:- (ord. pris: 590:-) Passa på!

Så in och gilla, och dela! Då kan alla era vänner se sidan, och kanske dela med sig till ytterligare människor som behöver det.

För företag och mailcoaching gäller andra priser, men 60% rabatt gäller även dessa. Hör av er för mer info!

HÄR gillar och delar ni sidan!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0