släkten är värst

Vi hade en jättemysig dag igår med min fina familj. När det började skymma möttes vi upp vid mammas grav, tände ljus och lade blommor innan vi gick hem till moster och Lars för lite bubbel och tilltugg och bara umgicks.
Sen vart det Kristianstad Steakhouse som gällde resten av kvällen, ingen höjdare direkt men funkar utmärkt för ett matvrak som mig! (Och mamma älskade stället.)
Carpaccio, oxfilé och pannacotta höll undertecknad mätt - och sömnlös - hela natten.

Idag firar vi vår finaste pappa! Ska till farfar först också, mysigt!

 

Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Usch, det är sorgligt att besöka sin mammas grav när man inte är äldre än du. Eller jag, för den delen. Har ju inte heller min mamma i livet.



Stor kram

2010-11-14 @ 13:13:25
URL: http://annadrott.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0