THE RIGHT SIDE OF WRONG

THE RIGHT SIDE OF WRONG kom till den 7:e augusti -09, efter att min sambo köpt mig för en pizza. Jag kom då direkt från blogg.se där jag bloggat sedan -06.

Namnet, THE RIGHT SIDE OF WRONG, är hämtat från Bon Jovi's underbara ordvitsar i låten med samma namn. Det här blev ett nytt bloggkapitel för mig. Min tidigare blogg jag hade på blogg.se hade jag använt som regelrätt dagbok som uppdaterades några gånger i veckan. Metrobloggen, där THE RIGHT SIDE OF WRONG först föddes, blev ett nystart och ett nytt uttryckssätt; nu började det bloggas flera gånger om dagen - om allt. Och allt it is. Jag började helt enkelt skita fullständigt i vad folk tyckte om vad jag skrev - det får stå för dem.

Jag är allt eller inget, och jag är gråzonen däremellan. Men ska man göra nåt ska man fan göra det ordentligt.
THE RIGHT SIDE OF WRONG innehåller allt som kan tänkas passera genom mitt stackars utarbetade huvud. Och tro mig, det är en del. Det är skrämmande, onödigt, vardagligt. Det är äckligt, det är privat, det är poetiskt och det är förbannat. Det är fjantiga utspel och besserwisserfasoner, det är iakttagelser eller bara jävligt korkade funderingar.

Och så är det fragment.
Vackra fragment ur mitt vackra liv.




"... and if we'll run all the lights
we'll slip across the border
on the wrong side of right
and just like Butch and Sundance
we'll ride until the dawn
sippin' whiskey, singin' cowboy songs
on the right side of wrong."

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0