Tankar från solariet:

Fan vad gött det är att sola! Bara ligga här och inte tänka på någonting, bara vara och lyssna lite på musik...

Hm... Fy vad äckligt om jag skulle fisa nu. Och så missar jag just den fläcken sen när jag torkar av. Och så kommer nästa, och torkar inte alls. Så kanske den människan... blir med barn? Eller nej. Det går ju inte.
Eller...?

"... heal the woooorld, make it a better plaaaaace..."

 Undrar hur Michael Jackson mådde egentligen? Hade varit roligt att träffa honom. Synd att han är död.

Åh! Jag får inte glömma ringa Jenny. Inte. Glömma.

Darin är rätt överskattad faktiskt. Konstigt att han lever fortfarande. Jävla mes.

 "... humdidum... it cööötts me lajk a naaaajf...."

Mes.

Åh! Och messa Jenny S om enkäterna! Som jag lovade. Inte glömma Mikaela!

Vad roligt det ska bli med bio ikväll förresten. Russell Crowe... mm... Undra om jag ska ha popcorn till filmen? Eller choklad? Eller kanske... både och? Och en fet cola iallafall, mycket viktigt.

Undra om soffan får plats i förrådet? Hm... Om man sätter skåpet till vänster istället för höger kanske man kan stapla soffdelarna... eller nej. Kanske inte.

Fan vad sugen jag är på att resa. Bara ligga på en strand en vecka och inte göra ett skit...

Popcorn får det bli. Har ju en klänning att komma i. Det blir vatten och bröd för dig resten av veckan Mikaela. Ett kilo eller två ska du väl kunna droppa.

Just det, musiken. Fokus, Mikaela, fokus nu för fan!

 ... this is my life, my frieeeend... and this is myyyy time to staaaand...

DONK! [somnar och slår i huvudet]

Hoppsan. Jävla tofs.

Vad gott det ska bli med kycklingsallad från Bagels! Mm... längtar.

Jag är nog rätt hungrig faktiskt.

Kanske ska ta en lax istället...?

DONK!

 *hosthost* Det var meningen.

Åhh. Så gött det här är. Vad spelar de nu?

DONK!

Vafaaan. Lyssna på musiken, pucko! Slappna av...

DONK!

 Meh! Undrar hur lång tid det är kvar? *sneglar på displayen*
Äh, jag hinner sova lite.

DONK!

Oj. Bara tio minuter kvar, måste lyssna lite på musiken nu.

"Humdidum... she's the oooone... nanana..."

Undrar om det är dags att sätta igång ansiktskanonerna nu?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0