Vikt och sånt

Vem kan säga nej till en sovmorgon när sambon tar ledigt från jobbet och sovmorgnar bredvid?
Inte Mikaela Nilsson iallafall. Så blev inget vettigt gjort den här morgonen heller.
Ska dock till gymmet innan jobbet ikväll, sen jobbar jag dag imorgon innan jag har 2 1/2 dagars ledigt! Hoppas på en strandväderhelg utan dess like, nån som vill joina?

En annan grej som är rätt rolig att komma upp till en sketen torsdagsmorgon när man nyss gått med i ytterligare en viktnedgångsutmaning är att bli varse om att vågen pekar på ytterligare 2kg minus. Mina 5 kilo jag egentligen skulle droppa till midsommar är således puts väck nu. När hände det?

Kommentarer
Postat av: Fanny N.

Men seriöst Mikaela, du behöver inte banta! Du är perfekt som du är =)

Puss

2010-07-01 @ 22:08:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0