It's on.

Kristianstadsdagarna är äntligen här, och undertecknad är lika barnsligt förtjust i dem som när hon var liten och tjatade på sin mor om att de skulle åka in och åka karuseller.
Eller som när hon blev äldre och hängde med kompisar då nöjesfältet var det absoluta place to be.
Eller som när hon blev ytterligare lite äldre och kunde skylla alla dumheter - alla dessa jävla dumheter - på alkoholen som intogs i strid ström. 
Mina största misstag har alla sitt ursprung på Kristianstadsdagarna.

Igår tog jag med mig mannen för lite utekäk i skuggan, lite vin och lite öl, lite svängar för att titta på folk och slutligen lite rosé på Lilla torg. Nu för tiden är det sånt som gäller. Fint som fan, vetni. Vuxenpoäng på mig!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0