Lördag

Vilken härlig helg!
Vi en del att stå i, både med det ena och det andra, mycket som ska lösas och fixas för tillfället. Inte desto mindre är det skönt med en långhelg - långa kvällar, sovmorgnar, lite plugg och lite städ står på schemat. M ska såklart ut och fixa i Färlöv och jag ska försöka ordna nåt bra av den uppkomna situaionen här hemma i lägenheten.

Sol- och vindfyllda gårdagen avslutades igårkväll hemma hos Josse med mitt favoritgäng. Halv åtta hos mig-temat utbyttes snabbt och lätt mot pizza och spel. Och chokladfondue, inte att förglömma. Vi rullade (jodå, nästintill!) hem mätta och belåtna och vid midnatt kröp jag ner bredvid min besvikna man som åkt 74 mil i fyllebuss för att se KIK förlora med 4-0.

Idag ska julen städas bort och kanskekanskekanske kan jag påbörja min reflekterande praktikuppsats. På måndag är det skola igen - känns sjukt avlägset efter denna höst och vinter!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0