lekande liv.

En så gott som ledig dag och livet leker ikapp med sången i hjärta och bröst! Jag har blivit erbjuden att fortsätta min tjänst i Bromölla på en fast heltidstjänst fr.o.m. juni och det känns rätt sjukt. Sen har jag målat balkongmöblerna och tvättat ett ton kläder, efter att ha börjat dagen med en runda längs Vattenriket med efterföljande cappuccino med syster såklart.
Och städar och plockar och spikar tavlor. Med en riktig hammare, denna gång. Gummiklubban är förvisad till längst in i städskåpet där den får ligga och skämmas tills nån påle behöver slås till eller nåt. Och nu ska jag snart springa några ärenden och leta ramar. Och sen ska jag köpa bubbel. Baka pizza. Och plugga hela kvällen med fröken Jönsson. Kanske kika på taxfree-utbudet? Om nio dagar åker vi. Purrpurr.

---

you said you couldn't live without me - so why aren't you dead?
instead of six feet under you're in someone elses bed
it's just one thing that I can't get through my head
you said you couldn't live without me - so why aren't you dead?

---

(återfall på Bon Jovi. husgudarna! ♥)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0