vinkelivink.

Hejdå helgen!
Jag har haft en underbar helg med mina finaste - och en massa massa mat...
I fredags gick jag och M ut och käkade på Bar-B-Ko och snackade serious business. I lördags passade jag BusLeon under tiden Thelmis spelade fotboll och sen åkte vi in till Yllan och julmässa. Årets första julmusik! (Julkänslan hade vi smygstartat på kontoret med glögg och pepparkakor till fredagsfika...)
Från råbiff på Bar-B-Ko till carpaccio, oxfilé med potatissufflé och kolapannacotta hemma hos Jenny och Daniel i lördags kväll, och vidare in i söndagen som var dagen då det var två år sedan vår fina mamma somnade in och lämnade oss för himlen. Vi mötte upp släkten vid graven och gick sedan vidare mot Rosegarden för buffélunch och en dos glada skratt. Och mamma var med. ♥

Mathelgen avslutades på bästa sätt hemma hos vår fina pappa i Åhus, som firades med en signerad Kristianstadsdeckare och hemgjord pizza. SWOSCH! sa helgen, och så vart den förbi.

Ny, härlig vecka och jag började måndagsmorgonen med att få springa till bussen. Idag står en stooor sak på agendan...
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0