mån-dag.

Och energin har sugits ur. Har varit en lång dag på kontoret, stora diskussioner och sådana där möten som sätter sig på nerverna och drarochsliterochrycker en tillbaks. Tillbakstillbakstillbaks. Hejhej, tiden. Så jäkla sabbad.

Helgen var fantastiskt rolig och jobbig och lång. I fredags var vi ju på vår första Halv Åtta Hos Mig-träff hos fröken Jönsson - en fantastiskt trevlig kväll med alla mina små kycklingar. Efter middagen gick jag och värdinnan med Daniel för att titta på No Class O'learys. Tyckte vi. Det tyckte inte O'learys. Meeen. Vi hade det trevligt ändå. Och en trevlig kväll föranleder ibland en jubbig morgondag. Jag sov tre timmar under natten och lekte kalv och räddes för panikspyattacker på lördagsutbildningen för Skyddsnät. 8.30-17.00. Himla roligt. Himla bra socionom jag är.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0