lazy days.

Tappar fokus på dagarna... Men trevligt är det!

Igår var jag och minglade på min praktikplats. Helt underbara människor, härlig stämning och riktigt bra magkänsla inför hösten! Jag längtar mig blå och grön, men fram tills dess ligger en lång, härlig sommar full av sol, bad, sena kvällar på Bagels, kall öl, grillkvällar, pocketböcker, lata dagar i solstolen och många glada skratt.

Idag tar jag dagen som den kommer. Min billiga OnePiece-kopia som jag redan kommit att älska, är på och tekokaren går varm. I eftermiddag blir det en sväng på stan och en fika, och ikväll har jag en dejt med mitt gang.
Kommentarer
Postat av: Gauteandrea

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-11-28 @ 07:04:46
URL: http://gauteandrea.blogyears.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0