Sletesöndag!

Det märks att man inte är 18 längre. Ska jag vara ärlig så märks det inte att man är 21 ens en gång, känner mig snarare som 50...
Efter en dag med bakfyllan from hell småslumrade jag till Amadeus tills M ringde vid ett och ville bli hämtad.
Cajan rycker ut.
Väl tillbaka i sängen dröjde det dock en lång stund innan slummern kom tillbaka, och strax innan tre var det dags för fina syster att bli hämtad och hemkörd.
Cajan fixar.

Strax efter tre kröp jag ner i den uppvärmda sängen för sista gången. Det bästa med att vara fylletaxi är ögonblicket då man äntligen får lägga sig "på riktigt"!

Idag är jag sleten, så det blir inte många knop här hemma. M ska till Karlskrona och hockeya, och här hemma ska det väl städas och tvättas. Sletesöndag, när söndag är som bäst.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Ja jag har haft det några gånger nu faktiskt och varje gång kissar jag blod och klumpar typ. Inte alls skönt hehe !! som tur är brukar det försvinna väldigt snabbt utan att behöva gå till läkaren men jag får nog ta och göra det så att det inte händer något dåligt :) vi ses på lördag, ska bli kulkul :D:D

2011-01-31 @ 13:10:51
URL: http://evelinandrea.blogg.se/
Postat av: Edvinbeatrice

I like your website. Good job.

2011-08-09 @ 10:34:36
URL: http://edvinbeatrice.blogetty.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0