Fyndelifynd!

Åh, som jag har handlat idag!

Inför årets realopp hade jag följande mål:

- Ett par svarta jeans med hög midja.
- Lite underkläder.

Några timmar och X antal hundralappar senare fick jag med mig följande hem:

- Ett par svarta jeans med hög midja.
- Lite underkläder.
- Volympuder till håret.
- Två oversize t-shirts.
- Tre armband.
- En ring.
- En svart långskjorta.
- Nyårsstassen.

... och inte att förglömma, ett fantastiskt halsband från underbara (och ursnygga) Laila Bagges Rock by Sweden. Äntligen är jag stolt ägarinna till ett av hennes mästerverk! Fastnade direkt när kassörskan tog fram det, DETSKAJAGHA. Mittmitt, bara mitt! Jag ska träna och duscha och tamigfan sova i det resten av mitt liv! Och sådär. Snyggt är det. Om det är svårtydat.

Jorås'att. Jag är kapitalist.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0