Några ord från namnsdagsbarnet:

Nu är det storstädning som gäller. Ohyeah, it is. Ibland förstår jag mig inte på mig själv, jag tycker det är så förbannat tråkigt att städa, men ändå gör jag alltid det halvdant så jag får städa oftare? Likadant med tvätten, så jääävla tradigt, men man måste ju liksom inte heller vänta tills de halvtrasiga nödtrosorna kryper fram.
Grrr. Och alla som tycker jag städar så jävligt helahela tiden - M håller själv på att bli knäpp på mig: "Ta det lugnt, lite damm har väl ingen dött av?" - och har så hiiimla fint hemma fastän jag säger att det är stökigt: ni skulle bara veta.

Jag vet hur det ser ut bakom sängen. Jag vet hur längesen det var jag torkade ur garderoberna. Jag vet vilken kaos det är i badrumsskåpet.

Menmen, lyckligtvis fick jag tag i nån extratimme i tvättstugan, så nu är fjärde maskinen i, sex kvar to go, och jag har dammsugning, golvtvättning och toaletten kvar. (Och toalettskåpet... om det nu blir aktuellt nån gång.)

Tur att duktighetskänslan är svårslagen iallafall.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0