vårhat.

Jag tycker inte om våren. Jag blir trött och rastlös när våren kommer, får krupp över vuxenliv och storbestyr och vill mest bara rymma med första bästa Finlandsfärja.
Därav sammanträffandet att jag alltid möblerar om/klipper av håret/börjar plugga/hoppar på nya projekt på våren. Förnyar för att inte gå i bitar.

Nä. Ge mig sommar! Långa kvällar med bara ben, ölkvällar på stans uteserveringar, lata dagar på stranden, härliga grillkvällar, utelek, roadtrips i landet, varma dagar i heta städer... Mumma! Följt av årets underbaraste årstid - mörker, hög klar luft, kalla morgnar, te och filtar i kalla eftermiddagar, tända ljus, tummade gamla böcker och en väntan på advent och julbestyr. Wiee! ♥

Lång dag på jobbet. Tips från coachen: Sätt er aldrig i soffan. Ni kommer aldrig upp.


Den här sötisen har jag en dejt med ikväll.
 Jamie's Food Revolution, kl. 21.00. Fantastiska människa!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0