Välkommen höst!

Sommaren är officiellt slut och över, och min absoluta favoritårstid är hjärtligt välkommen med sitt intåg! Första veckan i skolan har avklarats och nu vänder vi således blicken mot 6 månaders praktik - imorgon sätter jag för första gången min fot på mitt alldeles egna kontor och sållar mig till mängden med nio till fem-jobb med leende läppar och glatt hjärta.

Jag älskar hösten! Den känns i luften och i solen och i blåsten nu, och jag myser bara på tanken kommande månader med tjocktröjor, raggisar och mörka morgnar. Hösten som kommer bjuder dessutom på ytterligare roligheter: älskade pappas 50-årsdag, London med Emma, livscoachdiplomering i oktober, konsert med fina Jenny och däremellan; massa äventyr, biobesök i mängder, middagar med mina fina, kvällskaffe i stearinljussken, huttrande morgnar på busstationen, goa helger, härlig vardag och så småningom: advent, lucia och jul.
Prassel, prassel, sa löven. Hejhej, sa jag.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0