Skrikande lycklig

Åh, jag är så glad! Stannar upp emellanåt och riktigt kommer på mig själv med att vara så jävla överglad över egentligen ingenting. Folk kanske gör rätt när de undrar varför jag alltid ler, jag vet ju fan inte ens själv.

Efter en tuff men otroligt lärorik vecka på kontoret (och ja, en medvetslös powernap på det...) mötte jag upp fina Madde på stan för en sen fredagsfika på Bagels igårkväll. Kaffe är viktigt! När jag kom hem stod min fina man och stekte entrecôte och luftade rödtjut. Min prins! Vi slocknade gott efter middag och lite spel och imorse for jag upp ur sängen 05.55 - alltså fem minuter innan alarmet sätter igång - och hann halvvägs genom hallen innan jag kom på att det var lördag...
Alltså. Lördagssovmorgon och jag har sån jävla energi och humöret är på topp! Snart blir det lunch på stan med min vackra namne, en coachingtimme på det och resten av helgen skall gå åt till bakning, fönstertvätt (here I go again, vadslagning på den?) och analysskrivande. Var rädd om tiden!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0