badadambadabam.

Något av det galnaste jag varit med om är helt klart att få ett C (=VG) på min examinerande hemtenta om riskinsatser jag ojade mig för att jag inte skulle fixa eftersom jag inte visste vad jag själv skrev om. Helt jävla sinnessjukt, öppnade betygsdokumentet tidigare idag och kunde inte sluta panikskrattgråta av lättnad och förvåning. Fy fan så gött! Ser fram emot kommentarerna som kommer till examinationen i veckan, sen kan jag lägga till Sociologi - Samhälle, risk & miljö i CV:t... Galet!

Tidig sänggång idag för tidig avfärd imorgon! Jag preppar med matlådor och tågtider och diskmaskin och rundar av söndagen med lite fixande och trixande efter kvällsfika hos syster och Daniel. Känner mig totalt nollställd inför imorgon - har absolut ingen aning om vad som komma skall känns det som, så ingen anledning att nervösa sig. Är riktigt jävla taggad däremot - detta har vi sett fram emot sen vi satte våra söta små asses i föreläsningssalen den där 1 september 2009! Tut tut! (Nu kör vi!)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0