spökerier.

Jag har fått för mig att det spökar i vår lägenhet sedan lite mer än ett år tillbaks. M tycker jag är knäpp, men låter mig hållas. Och förutom nattliga alarm från undanlagda telefoner, lampor som tänds utan närvaro och struliga teknikprylar har vi nu dessutom börjat bli av med saker. Och då menar jag inte bli av med som i att vi slarvat bort dem - så jävla stort är det ju inte direkt - utan att de bara är borta. Puts väck.
Jag skämtar inte.

De senaste månaderna har följande försvunnit spårlöst:
- 2 st. handdukar
- 2 knivar
- Ett örngott
- En potatissticka
- 3 st. glas

Dessutom droppar det vatten från en lampa i köket - men det finns inga spår efter vätska i, runt eller på lampan i sig. Och handavtrycket på väggen - som helt plötsligt dök upp ovanför tv:n och som ingen kan ge en logisk förklaring på - börjar blekna igen.

Ni får tro vad ni vill. Men vi bor med ett Laban. Eller två.

Kommentarer
Postat av: KusinEvelina

Jag tror på dig :) känner själv av en närvaro ibland, Niklas tycker också jag är knasig !!

2011-05-14 @ 20:14:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0