grymmekväll my ass.

Jomenvisstserru. Fast lite ljuger jag. Lördagskvällen må ha slutat i stulen mobil, X antal skamgrepp och pinsamma människor gånger hundra, men vi hade iallafall hemskt trevligt innan Banken. Hemskt trevligt. Jag och M, Emily och Eddie käkade och tog en öl på O'learys till första halvleken på Das Futtball. En grymmegod burgare med getost och grillad paprika slank ner i gott sällskap av en spännande tysk veteöl jag inte kunde låta bli att testa. Ett par glas vin och iordningfix hos Fia följde - men sen vart det Banken och det som skulle bli ett kärt återseende blev istället orsak till flera frågor. Ex: Vad har hänt? Vart kommer alla äckel ifrån? Varför är det de blivande brudgummarna från de två svensexorna som svinar mest? Varför juckar människor mot varandra på borden? Varför får man räkna med att bli tagen i skrevet så fort man reser på röven?

Aja. Mobilen är och förblir borta iallafall. Arg är jag. Jag har coachingkunder som ska ringa, sms från Turkiet-pappan att vänta. Dessutom har jag betalt mobilen kontant och... tja, jag vet inte... den är min?

Men nu! Nu ska jag träna och sen brumma till fina Michaela och ha Disney-maraton hela kvällen. Sånt är mys.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0