thursdays in a row.

Torsdag! Jag har nyss fått i mig lite frukost, efter mastodontmaten jag och fröken Fis tryckte i oss igårkväll på O'learys var det ett projekt i sig. Vi drack vin och Youtube:ade porrbollar och sen gick vi ut och åt burgare och drack öl och undrade vad vi skulle gjort en onsdag anno 2006. Svaren... skiljde sig lite åt.
Sen försjönk vi i nostalgi och jag funderade seriöst på att ge mig in i grannbordets vilda och totalt urlöjliga diskussion om invandring. Idioter finns det gott om.

Sen skulle vi ut. Men vi är för gamla. Oboy och några avsnitt SATC fick avrunda kvällen. Jag gick hemåt genom ett dödstyst Kristianstad och hann tänka att en onsdagskväll 2006 hade det minsann varit andra bullar.

"Ni vet barn, när tant Mikaela var ung kunde man gå ut på onsdagar! Jo, det är sant! Vi kallade det "lill-lördag" och då var det nästan lika många fjortisar ute som en ordinär fredag. Men det är längesedan nu..."


-Detta inlägg skulle postas i torsdags middag, men blogg.se och jag är inte bästa vänner för tillfället.-

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0